31.05.2021 ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі миючих засобів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі миючих засобів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:           

Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради

Адреса: 79057, Україна, Львівська область, Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85

Код в ЄДРПОУ – 41321572

Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Засіб для вікон, засіб для поверхонь, засіб для миття посуду, засіб чистячий, засіб для прання» (ДК 021:2015: (CPV) : Продукція для чищення (39830000-9))

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги, UA-2021-05-31-000541-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 379 570,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Розмір бюджетного призначення: 379 570,00 грн згідно з розрахунком до проєкту кошторису на 2021 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання — по 15.07.2021 р.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості миючих засобів визначені з урахуванням реальних потреб закладів дошкільної освіти та оптимального співвідношення ціни та якості. Товар(миючі засоби) повинен бути бути новим, непошкодженим, сертифікованим та  відповідної якості. Товар повинен бути упакованим для перевезення та зберігання. Весь товар повинен мати необхідне маркування (етикетки). Товар повинен мати відповідну упаковку із зазначенням найменування товару, виробника та марки товару. Упаковка має бути цілою та непошкодженою та має забезпечити зберігання товару всередині неї на протязі одного року. Товари повинні мати термін використання не менше 1 року з моменту подання тендерної пропозиції Учасником. В товарах, не можуть міститися шкідливі речовини, сполуки, отруйні речовини або ж небезпечні хімічні елементи. Всі товари, що пропонується поставити Учасником мають відповідати вимогам  нормативно-правових актів, стандартів та правил щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, що підтверджуються відповідними документами, стандартами тощо. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології, санітарно-гігієнічним вимогам. Умовою постачання товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників, розвантаження та занесення до приміщення. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник забов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості ( транспортні витрати, тощо) несе Постачальник. При передачі товару провести перевірку на відповідність заявленим вимогам. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам постачальник повинен провести заміну такого товару в термін не пізніше 48 годин. Доставка товару, завантажувально – розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник забов’язаний поставляти Товари в асортименті та кількості зазначеній в специфікації. Постачальник повинен передати (поставити) Покупцю товар, якість якого відповідає вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). Замовник має право звернутись до учасника-переможця щодо надання ним зразків на пропоновану ним продукцію.

admin

Recent Posts

Обґрунтування щодо закупівлі філе курячого в ЗДО 153

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб —…

3 місяці ago

«Електрична енергія (універсальна послуга)»

(ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» ) Відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р.…

4 місяці ago

«Електрична енергія (універсальна послуга)»

(ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» ) Відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р.…

4 місяці ago

«Послуги з теплопостачання» (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

Відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних…

5 місяців ago

«Послуги з теплопостачання» (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

Відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних…

5 місяців ago

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення закупівлі:

1.         Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника. «ДК 021:2015: Крохмалі…

12 місяців ago